خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    خبرگزاری ایمنا:بازتاب سخنرانی استاد میرمرشدی در جشنواره ملی کارآفرینی راهکار

    موسسه رشد خلاقیت - اخبار جشنواره ملی راهکار

    http://www.n-javan.com/khabargozariha/imna-mirmorshedi.jpg

    لینک مستقیم خبر در خبرگزاری ایمنا

    رییس هیئت مدیره خیریه کارآفرینی باقرالعلوم (ع):

    اقتصاد مقاومتی با تکیه بر شرکت‌های دانش بنیان تحقق می‌یابد

    خبرگزاری ایمنا: با قرارگیری اقتصاد مقاومتی در برنامه‌ریزی کشور، خود را از وابستگی نفتی خارج کرده که این کار تنها با تقویت و توجه به شرکت‌های دانش بنیان تحقق می‌یابد.

    حجت‌الاسلام سیداحمد میرمرشدی امروز در نخستین جشنواره ملی راهکار بهترین راه برای مبارزه با بیکاری و کارآفرینی در کشور را حمایت از تولید داخل عنوان کرد و اظهارداشت: بهترین کار برای تبلیغ کالاهای ایرانی بانک‌ها هستند، این موسسات می‌توانند جوایز خود را به تولیدات داخلی اختصاص داده و به این وسیله در گسترش و شناخت مردم از اجناس ایرانی تلاش کنند.
    وی افزود: بنابراین خرید محصولات ایرانی انگیزه صنایع داخلی را برای تولید افزایش می‌دهد، از بیکاری جلوگیری کرده و کارخانه‌ها را از تعطیلی نجات می‌دهد.
    رییس هیئت مدیره خیریه کارآفرینی باقرالعلوم با بیان اینکه تزریق جنگ‌های مختلف به ایران خسارات زیادی را به دنبال داشت، خاطرنشان کرد: این در حالی است که مردم و دولت موفق شد تا از شکست‌های جنگ درس گرفته و از تهدید‌ها فرصت‌سازی کنند.
    وی با اشاره به شرایط اقتصادی بسیار بدی که در حال حاضر به جامعه تحمیل شده است، آن را نوعی جنگ اقتصادی قلمداد کرد و بیان داشت: بهترین راه برای برون رفت از این وضعیت تکیه بر اقتصاد مقاومتی و در نهایت حرکت به سمت توانمندی و خودکفایی و مدیریت مصرف است.
    میرمرشدی ادامه داد: هدف دشمن از تحریم ایران، گسترش احتکار، کم‌فروشی و گران فروشی است و می‌کوشد تا با تحریم نفت درآمد کشور را بخشکاند و در نهایت مردم را از نظام حاکم در جامعه جدا کند، در حالیکه با بهره‌گیری از اقتصاد مقاومتی از حوزه‌های فشار شناسایی و در نهایت با درس گرفتن از این فشارها آنها را به فرصت تبدیل کنیم.
    وی با بیان اینکه حمایت از تولید داخلی و مدیریت مصرف مهمترین رکن‌های اقتصاد مقاومتی هستند، اظهارداشت: با سرلوحه قرار دادن اقتصاد مقاومتی در برنامه‌ریزی کشور باید خود را از وابستگی نفتی خارج کرده و به صنایع دانش بنیان توجه کنیم.
    رییس هیئت مدیره خیریه کارآفرینی باقرالعلوم (ع) بیان داشت: اتکا بر نیرو و سرمایه داخلی و ترویج فرهنگ ایرانی، توجه وحمایت از تولیدات داخلی، توجه خاص به تولید کالاهای اساسی و محصولات زیربنایی و اتکا بر اقتصاد دانایی محور مهمترین مولفه‌های اجرایی اقتصاد مقاومتی هستند.
    وی با اشاره به اینکه دانش فنی موجبات درآمدزایی کشور را فراهم می‌کند، تصریح کرد: در حال حاضر ایران به بسیاری از کشورهای آمریکای جنوبی، هند و پاکستان، افغانستان و حتی قاره آفریقا دانش فنی صادر می‌کند و با این کار با مفاسد اقتصادی مبارزه می‌کند.
    میرمرشدی با بیان اینکه دولت با تمرکز بر رفع مشکلات مردم، حذف وابستگی به کشورهای خارجی، کنترل واردات بی‌رویه و بهره‌گیری از اقتصاد دانش بنیان و آگاه سازی مردم از وابستگی به کشورهای بیگانه می‌کاهد، افزود: مردم نیز با افزایش آگاهی، حمایت از تولیدات داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان، محرومیت‌زدایی از مناطق بکر کشور و استفاده از دانشگاهیان و ترغیب هیئت‌های علمی برای مرتفع کردن نیاز جامعه در قطع وابستگی به کشورهای بیگانه موثر خواهند بود.
    وی مزیت اقتصادی امروز را مدیریت دانش و فناوری به جای برخورداری از کارخانه‌ها و ماشین‌آلات دانست و خاطرنشان کرد: برای این کار باید باورها را تغییر داد، از تقلید کورکورانه، ورود افراد غیر متخصص به پست‌های مدیریتی، چشم رو هم چشمی و مدگرایی جلوگیری شود، زیرا همانطور که می‌دانیم این مدگرایی است که کشور را دچار عارضه مختلف کرده و قدرت کشور را از بین می‌برد و درنهایت ما را به کشورهای بیگانه وابسته می‌کند.


    http://www.n-javan.com/aks/mirmorshedi-rahkar.jpg

     

    آخرين بروز رساني (يكشنبه ، 13 اسفند 1391 ، 00:29)

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد