خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    گفت‌وگوي «جوان‌آنلاين» با علي زارعي : قطار جادويي، كارآفريني مي‌كند!

    قطارجادویی - اخبار،عکسها،فیلمها و کلیه مطالب قطار جادویی 1

    توجه: جهت دیدن اخبار-عکسها و فیلمهای مرتبط با پروژه قطار جادویی اینجا کلیک کنید

     

    یکشنبه دهم آذر ماه نود و دو  روزنامه جوان و سایت خبری جوان آنلاین در مصاحبه ای با مهندس علی زارعی درباره شروع سفر قطار جادویی در 13 آذر به مقصد گرگان نوشتند

    مشاهده گزارش کامل خبر در سایت خبری جوان آنلاین

     

    http://www.n-javan.com/ghatar/javan2.jpg

    اخبار مرتبط

  • برنامه زنده رادیو اقتصاد درباره "قطار جادویی" با حضور کارشناسان کارآفرینی

  • مصاحبه مهندس علی زارعی با رادیو گفتگو درباره پروژه قطار جادویی

  • مصاحبه مجله پنجره خلاقیت با مهندس علی زارعی درباره پروژه قطار جادویی

     مجله نام و نشان تجاری ، پروژه قطار جادویی را در مصاحبه با مهندس زارعی یک برند جهانی معرفی می کند

  • قسمت اول رمان قطار جادویی (داستان کارآفرینی) که فروردین 91 در مجله پنجره خلاقیت چاپ شده است

     

  • گفت‌وگوي «جوان‌آنلاين» با علي زارعي برگزيده جشنواره شكوفايي و نوآوري

    در قطار جادويي هر كوپه به يك كارآفرين موفق اختصاص داده مي‌شود و بيش از 500 نفري كه در قطار هستند به نوعي در زمينه كارآفريني علاقمند و صاحب‌نظرند.

    مشاهده گزارش کامل خبر در سایت خبری جوان آنلاین

    جوان‌آنلاين: مهندس علی زارعی متولد سال 1357 در شهر اصفهان يكي از جوانان كارآفرين و از برگزيدگان جشنواره شكوفايي و نوآوري است؛ وي تا كنون چندين اثر در زمينه كارآفريني منتشر كرده است اما در جديدترين رمان به نام "قطار جادويي" ايده‌اي مطرح كرده است كه هم اكنون مي‌خواهد آن را به مرحله اجرا نيز درآورد، با مهندس زارعي درباره اين ايده گفتگويي داشتيم كه از نظرتان مي‌گذرد.

     وي در خصوص نوشتن رمان قطار جادویی گفت: من به عنوان مدرس کارآفرینی علاقمندم این انگیزه را در افراد بوجود آورم که به سمت کارآفرینی گرایش یابند و در این راستا همه تلاشم را انجام می دهم و قطار جادویی هم همین هدف را دنبال می کند.

     زارعي درباره داستان اين رمان تصريح كرد: شخصی به نام محسن که کارمند است و از مشکلات زندگی خسته شده  تصمیم می گیرد کسب و کار جدیدی راه اندازی کند و برای اینکار به دوست دوران دبیرستانش که صاحب چند کارخانه بزرگ است مراجعه می کند تا برای تامین سرمایه پول قرض بگیرد.نادر که از یک طرف علاقمند است به محسن کمک کند ولی از طرف دیگر مشاهده می کند محسن از نظر شخصیتی آمادگی راه اندازی کسب و کار را ندارد و اگر اصول را نداند قطعا با شکست مواجه خواهد شد به جای پول بلیط یک قطار را به محسن می دهد!محسن ابتدا تصور می کند نادر به نوعی دست رد به سینه اش زده و در این قسمت داستان وارد یک قسمت تخیلی برای جذب بیشتر مخاطب و آماده سازی محیط آموزشی می گردد.محسن بنا به شرایطی سوار قطار جادویی می شود که در هر کوپه یک کارآفرین درسهایی را به محسن ارائه می دهد و این امر باعث پیشرفت محسن می شود.

     اين كارآفرين برتر درباره حرکت قطار جادویی واقعی افزود: پس از نوشتن داستان تصمیم گرفتم قطار جادویی را به صورت واقعی به حرکت دربیاورم و بنابراین ایده آن را مطرح کردم که با استقبال خوبی مواجه شد و چندین برنامه در صدا و سیما درباره این ایده پخش شد و مطمئنم ایده آموزشی جالبی خواهد بود.
    وي با اشاره به اينكه یک تور کارآفرینی چهارشنبه عصر از تهران به سمت گرگان با قطار جادویی حركت مي كند، ادامه داد: هر کوپه را به یک کارآفرین موفق اختصاص خواهیم داد و  سپس از علاقمندان به موضوع کارآفرین ثبت نام می کنیم بدین طریق بیش از 500 نفر که همه به نوعی در زمینه کارآفرینی علاقمند و صاحب نظرند یک تا دور روز کنار هم در قطاری خواهند بود و در نهایت در همایش راهکار مشهد شرکت خواهند کرد.

    زارعي با بيان اينكه برنامه های مناسبي در قطار پیش بینی شده است، اظهار كرد: چند مسابقه جالب طراحی کرده ام، همچنین میخواهم چند ماه بعد دستاوردهای قطار از جمله آثاری که رسانه های نوشتاری و تصویری و هنرمندان و فیلم سازان از قطار جمع آوری می کنند را برگزار کنم.در کل می خواهم حرکت کارآفرینی مستمری در کشور انجام گیرد به طوري كه از سال 1387 که سال شکوفایی و نوآوری بود گفتمان نخبه پروری را مطرح کردم و نتایج بسیار خوبی بعد از چند سال گرفتم و مطمئنم تا چند سال آینده اثرات بسیار خوبی برای کشور خواهد داشت.

     نويسنده كتاب رمان جادويي در پاسخ به اين سوال كه شما در برنامه هایتان همیشه به صورت ملی عمل می کنید، گفت: من همیشه سعی می کنم برنامه هایی ارائه دهم که قابلیت مطرح شدن در سطح جهانی را داشته باشد مثلا تمام استانداردهای جهانی سازمان ILO را در نحوه آموزش قطار جادویی به کار بسته ام که این کتاب حتما در سطح جهان طرفداران زیادی خواهد داشت.البته منافع ملی در اولویت همه کارهای من است.

     وي درباره اينكه آیا از کشورهای دیگر پیشنهاداتی داشته است نيز عنوان كرد: بله داشته ام حتی پیشنهاد گرین کارت و بورسیه تحصیلی و ... هم داده اند ولی هیچگاه حتی برای تفریح هم  ایران را ترک نکردم و معتقدم اینجا بهترین کشور دنیاست و اگر هم کمبودی داریم باید با تلاش آن را جبران کنیم نه اینکه با فرار صورت مسئله را پاک کنیم.البته شاید مشکلات زیادی برای تجاری سازی اختراعات برای مخترعین ما در کشور باشد ولی از همه نخبگان و همچنین مسئولان کشور میخواهم با اتحاد بستری را فراهم کنند که این مشکلات هم رفع شود.
    زارعي با اشاره به ادامه‌دار بودن داستان قطار جادويي افزود: دوست دارم تا جایی پیش برود که یک فرد انگیزه لازم برای کارآفرینی را پیدا کند و اگر اقدام کرد آموزش کافی در این باره را داشته باشد؛ قطار جادویی باید کامل باشد و کلیه نیازهای خواننده را برطرف کند و اگر لازم دیدم ادامه را در قطارجادویی2  خواهم نوشت.

    نویسنده : زينب صناعي 
     

    توجه: جهت دیدن اخبار-عکسها و فیلمهای مرتبط با پروژه قطار جادویی اینجا کلیک کنید

     

     

    آخرين بروز رساني (سه شنبه ، 19 آذر 1392 ، 11:11)

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد