خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    تشریح برنامه های نخبه پروری طی مصاحبه مهندس زارعی با خبرگزاری ایمنا

    مقالات و مصاحبه های مهندس علی زارعی (مدیرعامل) - مصاحبه های مهندس زارعی با خبرگزاری ایمنا

     

    http://www.n-javan.com/khabargozariha/imna-aseman.jpg

    لینک مستقیم خبر در خبرگزاری ایمنا

    http://imna.ir/vdcb9zba.rhbzspiuur.html

    مدير مركز آموزشي رشد و خلاقيت فکربرتر

    كارآفريني را از سنين كودكي آغاز كنيد

     

     

    خبرگزاري ايمنا: براي كشف استعدادهاي افراد و نخبه پروري از سنين كودكي فعاليت نخبه پروري را آغاز كنيد.

    چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۲

    به گزارش ايمنا، علي زارعي مدير مركز آموزشي رشد و خلاقيت فكر برتر در گفت و گو با ايمنا با اشاره به حركت جديدي كه به منظور نخبه پروري در اصفهان صورت گرفته است، افزود: به اين منظور موسسه رشد و خلاقيت نوآوران جوان از حدود ۲ سال پيش اين حركت را با تاسيس آمادگي و دبستان فكر برتر، تاليف كتاب به سوي نوآوري، برگزاري كارگاه هاي متعدد خلاقيت در فرهنگسراي مختلف، آغاز ضبط برنامه هاي راديويي آموزش كارآفريني، برگزاري برنامه شب نجومي و برپايي نمايشگاه كارآفريني كودك و تشكيل كلاس خلاقيت والدين آغاز كرده است.

    وي با بيان اين كه نخستين جرقه هاي كارآفريني در من از سال ۸۸ كه طرح بنده مورد استقبال جشنواره قرار گرفت زده شد، ادامه داد: در واقع اين فعاليت آغاز و انگيزه اي براي من شد تا با مطالعه زندگي دانشمندان و مخترعان به اين نتيجه برسم كه تمام دانشمندان از يك روش براي رسيدن به اهداف خود بهره بردند كه اين شیوه نخبه پروري نام گرفت.
    مدير مركز آموزشي رشد و خلاقيت فكر برتر، اظهارداشت: با تحقيقي كه بر روي كودكان دنيا صورت گرفته، به اين نتيجه رسيدند كه ۹۸ درصد از كودكاني كه در سنين ۵ سالگي هستند از نبوغ و استعداد بالايي برخوردار بوده در حالي كه اين نبوغ در سنين بالاي ۲۵ سال به ۲ درصد مي رسد.
    وي در خصوص علت هاي كاهش استعداد با افزايش سن، بيان داشت: از اين علت ها مي توان به عوامل اجتماعي، شخصيتي، عدم كشف استعداد و نبود كشف مهارت اشاره كرد.
    زارعي با اشاره به اجراي طرح نخبه پروري در استان اصفهان، گفت: آغاز طرح مربوطه از این استان اصفهان بوده و روز به روز بزرگتر شده و انسجام بيشتري مي يابد و حتي به جرات مي توان بیان کرد قابليت جهاني شدن نيز دارد.
    وي ادامه داد: در واقع با اجراي اين طرح قصد داريم تا كودكاني را كه امروز در سنين ۷ تا ۸ سالگي هستند را به افرادي نخبه تبديل كنیم و اميد به خدا در سند چشم انداز ۲۰ ساله ميليون ها دانشمند و مخترع به جهان معرفي بكنيم.
    زارعي با اشاره به اين كه ايران از ظرفیت های بسيار بالايي براي نخبه پروري برخوردار است، تصريح كرد: بايد بدانيم كه امروزه جنگ، جنگ فيزيكي نبوده و كشورهاي در اين عرصه پيروز مي شوند كه براي تربيت دانشمندان فردا تلاش كنند.
    وي با بيان اين كه نخستين جرقه هاي نخبه پروري از اصفهان آغاز شده است، خاطرنشان كرد: اميدواریم با برگزاري سمينار مشتركي كه در فروردين سال 1391 بطور مشترك با دكتر فريور به صورت ملي در سراسر كشور برگزار مي شود، بتوانيم در پرورش نخبگان كشور موثر واقع شويم.
    مدير مركز آموزشي رشد و خلاقيت فكر برتر با اشاره به سمينار بازي و خلاقيت در كودكان كه روز ۵ آذر در اصفهان برگزار مي شود، اظهار داشت: بازي به انواع مختلفي از جمله بازي فكري، مهارتي، آموزشي و تفريحي تقسيم مي شود كه والدين به شناخت انواع بازي ها از آنها براي پرورش خلاقيت در كودكان بهره خواهيم برد.
    وي مخاطبان سمينار بازي را خلاقيت والدين، مديران مهدهاي كودك و فرهنگسراها خواند و تصريح كرد: دانش آموزان و كودكان از آنجا که سهم بسزايي در تركيب جمعيتي ايفا مي كنند شناخت بازي ها و استفاده از آنان در پرورش استعدادها و نبوغ آنها موثر است.
    زارعي افزود: در حال حاضر براي آموش كودكان از والدين آغاز كرده و با تشكيل كلاس هاي خلاقيت براي آنها به منظور پرورش استعدادهاي كودكان تلاش خواهيم كرد.
    وی ادامه داد: به اين نتيجه رسيده ايم كه براي آموزش كودكان از والدين بايد آغاز كرد به گونه اي كه حتي در اين كلاس ها با حركت هاي جدي روبرو بوديم و اميدواریم اين حركات با سرعت بيشتر به سمت كارآفريني ادامه يابد.
    وي با بيان اين كه امروزه هدف ما ايجاد انگيزه در والدين است، اظهار داشت: اين والدين هستند كه كودك خود را براي كشف استعدادها ياري كرده و بعد از شناخت استعداد، فرزند را حمايت مي كنند.
    مدير مركز آموزشي رشد و خلاقيت فكر برتر بازي و خلاقيت را حاصل از خميرمايه نوآوري و شكوفايي دانست و بيان داشت: در کنار بازی مي توان به کودکان خلاقيت و مسائل مختلف را آموزش داد و حتي استعدادهاي آنان را در موضوعات گوناگون مورد ارزيابي قرار داد.

     

    آخرين بروز رساني (شنبه ، 21 آبان 1390 ، 21:10)

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد