خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    مصاحبه با حامد حسن یزدی : شركت راك سیستم

    زندگینامه کارآفرینان موفق - مردان کارآفرین ایرانی

    نام ونام خانوادگی: حامد حسن یزدی

    نام شركت: راك سیستم

    نام محصول: راك سیستم

    تحصیلات: لیسانس علوم سیاسی


    من حامد حسن یزدی متولد منطقه 13 تهران هستم و كارم را در این زمینه 2 سال به صورت تمام وقت و یكسال به صورت نیمه وقت شروع كردم. در دوران كودكی دوست داشتم راننده كامیون شوم، به كار فنی هم علاقه زیادی داشتم. به رشته صنعت علاقه زیادی داشتم كه متاسفانه در دوره ی دبیرستان برای آن رشته حد نصاب لازم را بدست نیاوردم. شاید دلیل علاقه ام به رانندگی از آن جهت بود كه خانه ما تهران بود ولی محل كارمان شهریار قرار داشت، به همین دلیل در مسیر راه ماشین های بزرگ را زیاد می دیدم و دوست داشتم كه راننده كامیون باشم. در دوران نوجوانی به بروسلی علاقه زیادی داشتم،  و فیلم های اورا هم دنبال می كردم، خودم هم ورزشكار بودم و به ورزش علاقه زیادی داشتم. در دوران كودكی بحران عاطفی نداشتم  ولی در دوران نوجوانی خانواده دچار بحران مالی شده بود چون پدرم مدتی به كار دامداری پرداخته بود و كار مبل را جمع كرده بود بعد از مدتی دامها مریض شدند و به دلیل جنگ داروهای لازم برای آنها یافت نمی شد در نتیجه همه ی دامها مردند، به همین دلیل فشار مالی زیادی را متحمل شدیم و این بحران از نظر انگیزه مادی بر من تاًثیر زیادی گذاشت. پدرم شاغل و مادرم

    خانه دار بود. در زمان قبل از انقلاب كار مبلمان خیلی خوب بود. قبل از دانشگاه هفته ای یك روز به كلاس می رفتم و كنده كاری روی چوببرای مبل را یاد می گرفتم  و انگیزه ام همان علاقه ای بود كه به كار فنی، صنعتی و مكانیكی داشتم. من در دوران دبیرستان دانش آموز فعالی نبودم اما از زمانی كه به دانشگاه رفتم به این رشته علاقه زیادی پیدا كردم چون بحث ها و كتابهایی كه آنجا مطرح می شد اصلاً در بیرون جامعه عنوان نمی شد و علاقه ی زیادی دارم كه رشته تحصیلی ام را ادامه دهم ولی ادامه تحصیل شرط لازم برای موفقیت نیست. در روزگار ما پیشرفت های دنیاست كه آینده را تعیین می كند آن هم به خاطر تك قطبی شدن جهان است ولی با این وجود هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

    آینده را روشن می بینم. در دنیا یی كه ما آفریده شده ایم، خداوند به تمام انسانها اختیار داده  و همه می توانند زندگی خودشان را بسازند ولی از طرفی خداوند سرنوشت انسانها را به نوعی در دست خود قرار داده یعنی جبر و اختیار حالت برابر دارند.

    تا زمانی كه مذهب به عنوان یك ابزار قرار نگیرد و از آن سوء استفاده نشود مذهب بسیار مفید است.  به كارهای دولتی علاقه زیادی ندارم شاید به خاطر سیستم ناقص اداری می باشد ولی واقعاً كار مبل راك را دوست دارم. در زندگی با شكست مواجه شده ام  وو بسیارهم  ناراحت شدم  ولی با آن كنار آمدم .

    از انتقاد اطرافیان استقبال می كنم  و اگر انتقادی سازنده باشد سعی میكنم آن را بكار گیرم  ولی اگر هدف از انتقاد این باشد كه مرا نسبت به كار دلسرد كند یا بخواهند كار شكنی كنند به آن توجه نمی كنم  و بیشتر به كارم علاقه نشان می دهم. زمانی كه درسم تمام شد یا باید ادامه تحصیل می دادم  و فوق لیسانس قبول می شدم كه این بسیار مشكل بود، بنابراین به این فكر افتادم  كه به كار پدرم بپردازم، وقتی جوانب كار را برسی كردم  متوجه شدم  كه در این سیستم  تولید كنندگان با هم رقابت می كنند، از هم الگو برداری می كنند و قیمتها را پایین می دهند و كیفیت كار هم خیلی پایین است  و در نتیجه تصمیم گرفتم كه كار جدید و خاصی را شروع كنم  كه هم از نظر طبی مفید باشد  و هم از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و از همه مهمتر كار تك وخاصی باشد  كه در ایران تا كنون تولید نشده باشد، البته مدل اولیه را پدرم درست كرده بود و همین امر باعث جرقه ای شد كه من كار او را دنبال كنم. هزینه اصلی ما فقط زمان و فرصت بود از طرفی چون پدرم در كار مبل بود خوشبختانه از نظر كارگاه، ابزارآلات تولیدی و جنس مشكلی نداشتیم  و می دانستم اگر تبلیغات بر روی این  كار انجام شود صد در صد جواب می دهد.

    اولین مبلی كه تولید كردیم را به یكی از مبل فروشی های تهران به عنوان نمونه دادیم كه بسیار مورد قبول واقع شد. برای ساختن این نوع مبل مجوز خاصی نمی خواست .در حال حاضر دو شركت دیگر به جز ما هستند كه در این زمینه فعالیت می كنند، كه یكی مبل از ایتالیا می آورد و به قیمت خیلی بالا می فروشد و شركت دیگر كه مكانیزم داخلی و مكانیكی آن را از ایتالیا می آورد و كارهای روی مبل را خودش انجام می دهد. در آینده تصمیم دارم طرح های جدیدی را ارائه دهم . مهم ترین مانع ما كار گر است و بعد قانون كار و همچنین وضعیت بازار داخلی كشور، كه هر قشری

    نمی تواند این مبل را خریداری كند، مثلاً بیشتر قشر مرفه جامعه توانایی خریدن این نوع مبل دارند. از جمله نقاط ضعفمان زمان و سرمایه ی لازم برای كار است، و تقاط مثبت كار ما این است كه كار ما تك است و سه سال گارانتی دارد و در تولید این نوع مبل از بهترین جنس استفاده شده است. انسان باید تلاش و كوشش كند تا به آنچه كه می خواهد برسد به جوانان توصیه می كنم كه با در خانه نشستن كاری درست نمی شود، باید زحمت كشید تا به نتیجه رسید و دیگر اینكه خود باخته نباشند و ترجمه قران را حتی یكبار هم كه شده بخوانند.

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد