خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    مصاحبه با مهندس محمدی: شركت كیمیا (گلپاد)

    زندگینامه کارآفرینان موفق - مردان کارآفرین ایرانی

    نام و نام خانوادگی:آقای مهندس محمدی

    نام شركت: كیمیا (گلپاد)

    نام محصول: ژل ضد عفونی كننده و سفید كننده دست

    تحصیلات:

    16 سال سابقه كار دارم  و در شركت زمزم، كارخانه رنگ و كف مدیر عامل بودم  و در گروه شیمیایی  و نساجی بنیاد شهید هم فعالیت داشتم و مدیر تحقیقات صنعتی در جهت  نوآوری  و طرحهای توسعه  شركت كف فعالیت می كنم.

    شركت سهامی كف به جزء برنامه ها و طرح های توسعه ای كه داشته و افزایش شركت های تحت مالكیت، شركت كیمیا را برای تولید مواد اولیه مصرفی شوینده ها  و سایر مواد اولیه ای كه در دستور كاری تولید است می خرد و همچنین در شاخه دیگر به تولید محصولات جدید به نام تجاری گلپاد بپردازد.

    كلیه پروژه های شركت سهامی كف چه در شركت كیمیا  و چه در داخل خودش نو آوری بوده است، محصولات جدیدی كه در خود شركت داروگر در چند سال اخیر به وجود آمد، شامپو ویتامینه، بابونه، بدن، شامپو بچه و شامپو بدن، مایع ظرف شویی ریكا طلایی، كرم زد آفتاب، مرطوب كننده، كرم روز، خمیر اصلاح، صابون گلیسرینه و محصولات جدیدی كه برای اولین بار در كشور ما تولید شد ژل دست، شامپو حاوی دانه های ویتامینه، شیشه پاك كن بوده است. شركت كیمیا برای اولین بار ژل سفید كننده را تولید كرده است. این نوع سفید كننده با حذف مقدار زیادی كلر از بوی بد كلر رها شدیم  و امیدواریم كه بتوان در آن اسانس خوشبویی  پیاده كرد كه بشود به خوشبو كردن محیط كمك كرد.

    این شركت برای اینكه كارایی بهتری داشته باشد و با توجه به وجود متخصصین مجربی كه دارد، سه كمیته اصلی تشكیل شده است كه شامل كمیته نوآوری،  برای طراحی  و تحقیق محصولات جدید، كمیته طرح و توسعه برای به اجرا گذاشتن طرح های توسعه شركت و كمیته بهره وری برای برای رسیدگی به امور اجرایی. حركت حدود این سه محور شرایطی را فراهم می كند كه به یك سازمان تغیر پذیر تبدیل شود و بتواند با سرعت لازم  و تحت مطالعه كافی به طرح های توسعه  و

    تغییر طلبی های آن بر اساس بازار داخلی و استاندارد از بازار شوینده ها در سطح جهانی استفاده كند.

    ژل ضد عفونی كننده دست، كه جزء آخرین پدیده ها  كه جزء آخرین پدیده های شركت ما است، اولین بار در آمریكا تولید شده است. ما توانستیم بر اساس آخرین پدیده های بازار جهانی  و اقتباس از آن ها  و ایجاد یكسری تغیرات به تولید چنین محصولی دست یابیم.

    در پایان آن گونه كه ما از دكتر احمد یاد گرفته ایم كه صنایع موفق مملكت های موفقی را به وجود می آورند  و بر عكس، امیدوارم كه در واحد های صنعتی مان تفكراتی شكل بگیرد كه به غیر از اجرای كارهای روزانه، فرصت های كافی برای مطالعه برنامه های آینده شركت، تعین استراتژیهای مناسب شركت و به وجود آوردن پتانسیل های متناسب به منظور اجرای پروژه های مختلف به وجود بیاید زیرا انجام چنین كارهایی می تواند ضامن آینده شركتها و بحث ایجاد اشتغال و اضافه كردن ارزش افزوده  و بهره ور شدن شركت باشد، به این نتیجه

    نمی رسیم مگر مگر این كه بتوانیم این را به حركت سازمانی در درون شركت ها تبدیل كنیم  و امیدوارم واحد های بهره وری در كل كشور بتوانند به نوعی با هم مرتبط باشند و به یكدیگر سرویس دهی كنند كه با كیفیت بهتر بتوانند نتایج بهتری را بگیرند.

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد