خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    مصاحبه با رحمان ریحانی : شرکت بهار نیکو گستران

    زندگینامه کارآفرینان موفق - مردان کارآفرین ایرانی

    نام و نام خانوادگی: رحمان ریحانی

    نام محصول: ارائه بسته بندی سبزیجات تازه در فروشگاههای زنجیره ای

    شرکت: بهار نیکو گستران

    تحصیلات: زیر دیپلم


    در دوران نوجوانی بیشتر دوست داشتم ادامه تحصیل دهم و خلبان شوم ولی به دلایلی نتوانستم ادامه تحصیل دهم و مجبور شدم نزد پدرم که یک مغازه سبزی فروشی داشت کار کنم.

    مادرم خانه دار بود و پدرم سوپر مارکت کوچکی داشت که بواسطه ی آن امرار معاش می کردیم و از زندگی مان رضایت داشتیم. ادامه تحصیل ندادن بنده به این علت بود که در اوایل انقلاب که مدارس تعطیل شده بود من یک سال درس را رها کردم و دیگر نتوانستم ادامه تحصیل دهم بنابراین به مغازه ی پدرم رفتم و به کار و فعالیت پرداختم.

    انسان در زندگی هم موفقیت دارد هم شکست. در دوران جوانی اگر در کار یا زندگی شکست می خوردم سعی می کردم این شکست پلی برای زندگی آینده ام با شد و از آن درس بگیریم.

    من کلاً در زندگی و شروع کارم دل به دریا زدم همیشه وقتی کاری را که شروع می کردم سعی می نمودم شکست را پشت سر خود قرار دهم و به آن هیچ وقت فکر نکنم، و هر کاری را که می خواهم شروع کنم به موفقیت آن فکر می کنم.

    قبل از اینکار ما مغازه دار بودیم و خواروبار و میوه و سبزی می فروختیم. بر حسب اتفاق یک روز به فروشگاه شهروند رفتیم در ان زمان شهروند یک فروشگاه بیشتر نداشت ما برای گشت زنی به داخل این فروشگاه رفتیم اکثر مواد غذایی را که بسته بندی شده بود مشاهده کردیم ولی یک نوع سبزی را هم در آنجا ندیدیم به این فکر افتادیم از آن پس سبزی را بسته بندی و ارائه نماییم که هم تولید جدیدی را انجام دهیم و هم خدمت کوچکی به جامعه بنماییم که در آب ، وقت و ضایعات سبزی صرفه جویی شود و اگر سبزی در منازل به صورت بسته بندی ارائه شود از نظر بهداشتی و زمانی خیلی بهتر است که در این کار موفق هم شدم.

    ما بعد از اینکه به فکر تولید سبزی بسته بندی شده افتادیم آن را به دفتر مدیریت شهروند بردیم و تأیید شد و حدود 20 روز طول کشید تا ما بتوانیم از فروشگاه شهروند بار کد بگیریم و محصولاتمان را بسته بندی و آماده  و به آنها ارائه کنیم. برای بازیابی اکثراً از فکر خودمان استفاده کردیم ولی برای ماشین آلات و صنعت کار، به خیلی جاها رفتیم تا کارمان به مرحله اجرا برسد.

    در شروع کار احتیاج به مجوز نبود اما دو، سه سالی که از کارمان گذشت فروشگاههای شهروند و جاهایی که محصولات را به آنها عرضه می کردیم از ما مجوز خواستند بنابراین وقفه ای در کارمان برای اخذ مجوز پیش آمد ولی شکست نخوردیم و سعی کردیم مجوز بگیریم و به کار خود ادامه دهیم تا کارمان قانونی باشد.

    محصولات ما مصرف روزانه دارد و سرمایه گذاری و بازدهی آن در مدت کوتاهی مشخص می شود و ما برای امرار معاش و خدمت به جامعه این کار را انجام دادیم و به این فکر نبودیم که پولی بدست آوریم.

    هر فردی در کارش ضعفی دارد من هم نبودن تکنولوژی را ضعف کارمان می دانم ، زیرا اگر پاک کردن سبزی و بسته بندی آن با ماشین آلات انجام شود هم از نظر بهداشت بهتر است و هم به نحو احسن انجام می شود.

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد