خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    مصاحبه با احمد اسلامیان: شرکت روستا و پارس اِشن گرمسار

    زندگینامه کارآفرینان موفق - مردان کارآفرین ایرانی

    نام و نام خانوادگی: احمد اسلامیان

    شرکت: روستا و پارس اِشن گرمسار

    نام محصول: انواع مختلف و متنوع رنگ و قطعات خودرو

    تحصیلات: دیپلم

    در سال 1331 در شهر سنگسر استان سمنان متولد شدم و در یک خانواده ی متوسط و منضبط بزرگ شدم. پدر و مادرم فوق العاده خوش فکر بودند و ما را در تمام زمینه ها تشویق و یاری می کردند با توجه به اینکه سنگسریها دامدار بودند و بهترین گوشت و لبنیات را در ایران تولید می کردند، پدرم نیز دامدار بود.

    دوران کودکی را در سنگسر گذراندم، تابستانها کار می کردم و زمستانها درس می خواندم و خود کفا بودم بعد از آن دو سال در سمنان تحصیل کردم و سپس به تهران آمدم و تحصیلات متوسطه را در تهران به صورت شبانه گذراندم و با پیشنهاد یکی از دوستانم وارد کار رنگ شدم. در طول تحصیل در یکی از شرکتهای رنگ سازی در جاده ی کرج به عنوان مسئول تولید و بعد از آن به عنوان مسئول آزمایشگاه کار می کردم.

    بعد از گرفتن دیپلم به خدمت سربازی رفتم. در سال 1356 بعد از تمام شدن خدمت با تخصص و تجربه ای که کسب کرده بودم و علاقه ای که داشتم با یک سرمایه ی جزئی و همکاری برادرانم و چند نفر از شرکاء، شرکتی را در گرمسار تأسیس کردم. ابتدا نام آن شرکت، شط رنگ بود که با تشابه اسمی که بعداً ایجاد شد به پارس اِشن تغییر نام پیدا کرد. سپس از طریق وزارت صنایع حدود دو سال در دانشگاه امیر کبیر و دانشگاه شریف کلاسهای مربوط به صنعت رنگ سازی را به صورت تئوری گذراندم و در آنجا به من پایان نامه ای دادند که از نظر تئوری و تکنیکی مرا تأیید می کرد. نهایتاً با تلاش و کوشش زیاد با توجه به افت و خیز های سیاسی، اقتصادی و ایدئولوژی که در زمان جنگ ایجاد شده بود، با قدرت و همت در مقابل مشکلات اقتصادی ایستادگی کردیم و همراه با برادرانم شرکت را تقویت کردیم و توانستیم 400 تن رنگ و انواع رنگ های ساختمانی و تینر بسازیم. از سال 1362 به مرور شرکت را توسعه دادیم. در حال حاضر شرکت پارس اِشن یکی از شرکتهای موفق و بزرگترین تولید کننده ی رنگ در ایران می باشد و اخیراً هم در حال وارد کردن تکنولوژی رنگ پولی در ایران می باشیم.

    ما به کشورهای متعددی رنگ صادر می کنیم و در حال رقابت با کشورهای آمریکایی، اروپایی، انگلیسی و آلمانی هستیم و سعی می کنیم که تولیداتمان را با قیمت بهتر و کیفیت عالی عرضه کنیم.

    در سال 1377 نیز شرکتی به نام روستا به ما واگذار شد و ما توانستیم در حدود 5،4 سال در آنجا سرمایه گذاری کرده و ماشین آلات جدید اضافه کنیم. طرح و توسعه ی زیادی در این زمینه مطرح کردیم و در حال حاضر در حال تولید کمک فنر و کانتینر برای کشتی ها هستیم. هم اکنون شرکت روستا از نظر تخصصی، تکنیکی، موفقیت اقتصادی و اجتماعی در استان سمنان و سنگسر جزء اولین ها می باشد.

    غیر از پروژه های خصوصی که با شرکاء در شرکت داریم، به همراه پنج نفر از صنعتگران برجسته سنگسر در حال انجام چند پروژه بزرگ می باشیم که شامل پروژه تولید اسید چرب گلیسیرین که حدود 4 میلیون دلار هزینه دارد، پروژه تولید کیت گازسوز و گاز سوز کردن خودرو و پروژه تولید دیوارهای گچی پیش ساخته در حاشیه شهر خودمان هستیم و این پروژه های بزرگ با نام شرکت ایسکو (ایندس سنگسر) انجام می گیرد.

    در دوران کودکی الگوی خاصی نداشتم ولی همیشه دوست داشتم در تمام زمینه ها اول باشم. در حال حاضر موقعیت اجتماعی و اقتصادی فوق العاده ممتازی نسبت به افرادی که می شناختم کسب کرده ام و دوست دارم به دیگران نیز کمک کنم تا به این موقعیت برسند. ایده جرقه ای است که در ذهن انسان می آید و بعد ما آن را به صورت واژه در می آوریم و به مرحله ی عمل می رسانیم.

    انسان در هر مرحله ای برای رسیدن به هدف برای رسیدن به هدف باید انتخاب درست و منطقی داشته باشد و این انتخاب باعث موفقیت در زندگی می شود. همچنین عامل دیگر موفقیت و به روز کار کردن پرسنل، آموزش است و باعث می شود کارکنان با علم و تکنولوژی روز دنیا آشنا شوند. در شرکت ما نیز آموزش وجود دارد و ما با مدیران، هفتگی یا ماهانه ارتباط برقرار می کنیم و برنامه هایمان را با آنها در میان می گذاریم.

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد