خرید پستی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

     

    ارتباط با ما

    تماس با ما

    درباره ما

    عکسهای مراسمهای موسسه

    آشنایی با کارشناسان موسسه

    شماره پیامک ما

    30006016285212

    لطفا پیغامتان را به شماره بالا پیامک کنید

    موقعیت شما در سایت
    صفحه اصلی
    شمارنده
    آموزش نخبه پروری

    http://www.n-javan.com/aks/kar.jpg

    http://www.n-javan.com/ghatar/125112_313.jpg

     

    Home

    گالری عکسها

    http://www.n-javan.com/aks/click.jpg

    

    میلیونرها چگونه میلیاردر می شوند؟

    کارآفرینی و افزایش ثروت - مدیریت پروژه
    New Page 4

    میلیونرها چگونه میلیاردر می شوند؟

    اکثر میلیونرهای امروزی، در خانواده ای ثروتمند به دنیا نیامده‌ و در اثر تلاش شخصی ثروتمند شده اند. همچنین حدود 90 درصد از میلیونرهای امروز هرگز تصوری از اینکه روزی ثروتمند خواهند شد، نداشتند. میلیونرهای امروزی به طور متوسط 61 سال و در حدود 3 میلیون دلار ثروت دارند.

    تحقیقات اخیر نشان می‌ دهد که اکثر میلیونرهای امروزی، در خانواده ثروتمندی به دنیا نیامده‌ اند و در اثر تلاش شخصی ثروتمند شده اند.

    مطالعه اخیری که توسط یک شرکت تضمین سرمایه گذاری انجام شده است،نشان می دهد 86 درصد از میلیونرهای امروز هرگز تصوری از اینکه روزی ثروتمند خواهند شد، نداشتند. به علاوه، این مطالعه نشان می دهد میلیونرهای امروزی به طور متوسط 61 سال و در حدود 3.05 میلیون دلار دارایی دارند.

    تقریبا تنها سه چهارم میلیونرها احساس ثروتمندی دارند در حالیکه سایرین فکر می کنند به طور متوسط افزایش 5 میلیون دلار به دارایی های قابل سرمایه گذاری آن ها، باعث خواهد شد که احساس ثروتمند بودن داشته باشند.

    سانجیو میرکاندانی، رییس یک موسسه سرمایه گذاری تضمینی به نام امور مالی ملی بیان می کند که ” میلیونرهای امروزی چند بعدی هستند، و برای درک واقعی آن ها، نباید فقط به دورنمای زندگی آن ها توجه کرد بلکه باید به مسیر کسب ثروت و اهداف مالی آن ها برای آینده توجه کرد”.

    این مطالعه نشان می دهد، مهم ترین منابع دارایی های ثروتمندانی که با تلاش شخصی به ثروت رسیده اند، شامل دارایی های ناشی از افزایش ارزش سرمایه و سرمایه گذاری ها، خرید سهام و یا تقسیم سود ناشی از خرید سهام است. اما مهمترین دارایی کسانی که در یک خانواده ثروتمند متولد شده اند، ثروت به ارث رسیده، کارآفرینی (تاسیس شرکت) و افزایش قیمت ناشی از سرمایه گذاری در املاک و مستغلات بوده است.

    هنگامی که صحبت از استراتژی سرمایه گذاری می‌ شود، میلیونرهای خودساخته تمایل به مشارکت در سرمایه گذاری در شرکت ها دارند در حالیکه میلیونرهای خانواده های ثروتمند عموما علاقه به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات دارند.

    این پژوهش در مورد آینده مالی آن ها نشان می دهد که 30 درصد میلیونرهای امروزی تمایل به حفظ ثروت اشان دارند در حالی که 20 درصد بر روی افزایش دارایی ها در آینده تمرکز کرده اند.

    این مطالعه نشان داد که تصور میلیونرها نسبت به وضعیتشان در آینده بهبود پیدا کرده، بطوری که خوش بینی آنها در سال جاری به بالاترین حد خود از سال 2006 رسیده است.

    مایکل دوربین رییس موسسه خدمات تضمین ینهادی ثروت معتقد است که “در طول عمر این پژوهش، یک روند واضح وجود داشت؛ دیدگاه واقع گرایانه ای نسبت به شرایط جاری بازار در میان میلیونرها وجود دارد در حالی که دیدگاه آنها نسبت به آینده به شکل گسترده ای خوش بینانه است. تا حدود زیادی، اینکه میلیونرها چگونه فکر و عمل می کنند، یک شاخص مهم برای پیش بینی روندهای مالی در بازار است”.

    یکی از این روندها، علاقه فعلی میلیونرها به بازار بورس است. بررسی بر روی میلیونرها نشان می دهد که سهام های شخصی داخلی، بزرگ ترین حوزه سرمایه گذاری آن ها در سال اخیر بوده است و بعد از آن سپرده های مدت دار، حساب های پولی، شبه پول ها، صندوق های سرمایه گذاری مشترک، اوراق قرضه شخصی داخلی و دارایی های ناشی از شراکت در میچوال فاندها قرار دارند.

    این مطالعه براساس آمارگیری از بیش از هزار میلیونر سرمایه گذار تهیه شده است. منبع:اقتصاد آنلاین

    آخرين بروز رساني (جمعه ، 6 مرداد 1391 ، 15:13)

     
    آموزش نخبه پروری

     

    اگر می خواهید با راهکارهای مختلف جهت افزایش تولید-بازاریابی-برندینگ آشنا شوید کلیک کنید

    اگر تصمیم به ایجاد کسب و کار جدیدی دارید کلیک کنید

     

     

    محصولات فروشگاه
    پربازدیدترین مطالب
    سرمایه گذاری - استخدام

    شرایط سرمایه گذاری  و اعطای نمایندگی

    http://www.n-javan.com/aks/sarmaye.gif

    آخرین محصولات
    کلیه حقوق سایت متعلق به موسسه رشد خلاقیت نوآوران جوان می باشد